Projektowanie logo dla firm

By | 30 sierpnia 2016

Logo jest nieodłącznym  elementem systemu identyfikacji wizualnej naszej firmy. Zatem nie trzeba nikomu tłumaczyć ,jak istotnym jest aby nasze logo było dobrze zaprojektowane ,łatwe w odbiorze i zapadające w pamięć. W tym tekście dowiecie się jak NIE projektować logo.

1)Nie kopiujemy logo istniejącej firmy – po pierwsze będzie mylne w odbiorze ,po drugie ryzykujemy sprawę o plagiat

2)Logo nieróżnicujące – nie wybija się w żaden sposób na tle innych firm w związku z czym ginie w gąszczu konkurencji

3)Logo nieustawne – podczas projektowania naszego logo musimy zadbać o to by wyglądało dobrze w każdym formacie na każdej płaszczyźnie nie tylko na ekranie komputera

4)Logo prowizorka – niedoinwestowane,zlecone amatorowi,robione po łebkach

5)Logo niespodzianka – warto dobrze przyjrzeć się gdy odbieramy nasze nowe logo. Pierwsza rzecz ,z którą nam się skojarzy będzie też zapewne tym z czym będzie się kojarzyć potencjalnemu klientowi

6)Logo klatka- logo powinno być uniwersalne

7)Logo przegadane –  dopilnujmy by na naszym logo nie było więcej niż dwie czcionki, W tym wypadku mniej oznacza więcej. W przeciwnym razie logo będzie chaotyczne i trudne w odbiorze

8)Logo pstrokate -jak w powyższym punkcie zadbajmy o umiar i dobry dobór kolorów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *