Gadżety firmowe – czy są potrzebne?

By | 30 sierpnia 2016

Gadżety firmowe to miły dodatek dla klientów, wspaniały pomysł na prezent dla kontrahenta, a także dobre uzupełnienie codziennych działań marketingowych. Używają ich niemal wszyscy i nawet małe firmy część budżetu przeznaczają na tego rodzaju wydatek. Czy właściwie firma potrzebuje gadżetów firmowych? Tendencja na rynku pokazuje, że tak. Najpopularniejszymi gadżetami używanymi przez firmy są te użytkowe, to jest takie, które przydadzą się w wielu sytuacjach. Najlepszych tego przykładem może być długopis z logo firmy. Ten przydatny gadżet może przydać się w każdej sytuacji. Umieszczone na nim logo firmy lub marki będzie skutecznie przypominać klientom, kto dał im taki upominek. Innymi gadżetami firmowymi mogą być smycze reklamowe, kubki lub pendrive’y. Ciekawym gadżetem firmowym są również kalendarze, zarówno ścienne jak i książkowe.

Tego typu gadżetami firmowymi można obdarować najbardziej lojalnych klientów i długoletnich kontrahentów. Kalendarze ścienne można rozesłać do różnych instytucji, wszędzie tam, gdzie nazwę i logo firmy mogą zauważyć potencjalni klienci. Firmy stosujące gadżety firmowe są postrzegane jako bardzo prestiżowe. Warto przypomnieć, że więcej wydatków na reklamę oznacza więcej potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *