Agencja interaktywna – co to takiego? Agencja Rzeszów

By | 30 sierpnia 2016

Dziś można coraz częściej spotkać się z zagadnieniem agencji interaktywnej. Jednak nie zawsze wiadomo, czym taka agencja się zajmuje. Co tak naprawdę składa się na obowiązki agencji interaktywnej? Trzeba sobie wyjaśnić kilka pojęć w tym obowiązków samej agencji.

Agencja interaktywna, czyli nowe pojęcie

Samo pojęcie agencja interaktywna jest stosunkowo nowym pojęciem. W czasach, kiedy Internet stał się masowym  środkiem przekazywania informacji warto się zastanowić, czy na tym nie skorzystać. Jak powszechnie wiadomo nowe możliwości ciągną za sobą nowe pomysły. Agencje interaktywne miały zostać odpowiednikami agencji reklamowych, ale stało się zupełnie inaczej. Krótko mówiąc agencja interaktywna to agencja, która zajmuje się promowaniem przedsiębiorstwa w sieci oraz samym kreowaniem jej wizerunku.

Tak działa agencja interaktywna

Zacznijmy od tego, że klient zgłasza się do agencji i wybiera jedną z oferowanych mu usług. Kolejno odbywają się rozmowy z klientem jakich tak naprawdę oczekuje efektów. Następnie tworzony jest wstępny projekt i z klientem są omawiane poprawki oraz ich naniesienie. Następuje kolejno realizacja projektu z już naniesionymi poprawkami oraz oddanie zrealizowanego projektu do klienta. Agencje interaktywne dają najwięcej możliwości jeśli chodzi o działalność w internecie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *